قیمت بیت کوین به زیر ۱۹ هزار دلار سقوط کرد

محبوب ترین رمز ارز بازار در تایم فریم ۲۴ ساعته به پایین ترین قیمت خود در دو ماه گذشته رسید.
Rate this post

سقوط قیمت بیت کوین

سقوط قیمت بیت کوین  یکی از جنجالی ترین خبر های امروز است. این در حالی است که داده های سایت کوین مارکت کپ نشان می دهد که در این بازه زمانی قیمت بیت کوین به ۱۸۶۰۰ هزار دلار نیز رسیده است. بر اساس گزارش سایت کوین مارکت کپ بیت کوین با ریزش ۸ درصدی در ۷ روز گذشتهُ با قیمت ۱۸۷۳۵ دلار معامله می شود. سقوط قیمت بیت‌کوین، که به نماد BTC هم شناخته می‌شود، اتفاق می‌افتد زمانی که بازار ارزهای رمزی تحت تأثیر عوامل متعددی مانند تغییرات در تقاضا و عرضه، اخبار و رویدادهای جهانی، و اقدامات تنظیمی دولت‌ها و نهادها قرار می‌گیرد. این سقوط‌ها معمولاً موجب افزایش نگرانی‌ها و دلواپسی در بازار ارزهای رمزی می‌شود، اما بیت‌کوین به عنوان یک ارز دیجیتال متقاضی‌های زیادی دارد و به مرور زمان توانایی برگشت به رشد و رونق خود را نیز اثبات کرده است.

قیمت سایر رمز ارزها طی ۲۴ ساعت گذشته

در تایم فریم ۲۴ ساعته قیمت اتریم نیز  (ETH) با ریزش ۸.۱۲ درصدی به قیمت ۱۵۰۷ دلار رسیده است. رمز ارز باینسن (BNB) نیز طی هفت روز اخیر با کاهش ۹.۱۳ درصدی رو به رو شده است. اتریوم کلاسیک که رشد خوبی نیز داشته است، ظرف مدت ۲۴ ساعت گذشته ۱۵ درصد کاهش یافته است و جز رمز ارز هایی است که بیشترین سقوط را در ۲۴ ساعت گذشته داشته اند.

با ریزش بیت کوین، سایر رمز ارزها نیز وضعیت خوبی ندارند و بازار کریپتو قرمز پوش شده است. برخی تحلیل گران این حوزه می گویند وضعیت بازار رمز ارزها با بازار سهام ایالت متحده آمریکا رابطه تنگاتنگی دارد. برخی کارشناسان بازار کریپتو بر این باورند که انتشار خبر تعطیلی خط لوله نورد۱ روسیه، فروش بیشتر بیت کوین را سبب شده است.

برخی تحلیل گران سقوط قیمت بیت کوین  به ۱۵ هزار دلار را نیز پیش بینی کرده اند. باید دید که پایان زمستان بازار کریپتو به پایان می رسد و یا شاهد قیمت پایین تری نیز خواهیم بود.