طرح اینترنت رایگان روبیکا برای زائرین اربعین حسینی

اپلیکیشن روبیکا تماس صوتی، پیام متنی، پیام صوتی و ارسال موقعیت مکانی را  در ایام اربعین با اینترنت رایگان انجام می دهد. روابط عمومی ایرانسل اعلام کرد با هدف تسهیل ارتباطات زائرین اربعین، طرح ویژه ای برای کاربران خود اختصاص داده است.
5/5 - (70 امتیاز)

طرح اینترنت رایگان روبیکا برای زائرین اربعین حسینی

در این طرح به کرابران روبیکا اینترنت رایگان با حجم محدود برای برقراری تماس صوتی و ارسال پیام متنی نامحدود، پیام صوتی و ارسال موقعیت مکانی اختصاص داده شده است.

کاربران روبیکا با استفاده از تماس صوتی اپلیکیشن روبیکا می توانند با استفاده از سیم کارت ایرانسل و یا همراه اول در کشور عراق با خطوط ثابت و یا همراه ایرانی تماس  رایگان بر قرار کنند بدون اینکه شخص دریافت کننده تماس اپلیکیشن روبیکا را نصب کرده باشد.

زائرین اربعین حسینی کافی است اپلیکشین روبیکا را به روزرسانی کرده و وارد بخش پیام رسان روبیکا شوند تا باتوانند از این قابلیت استفاده کنند.

اپلیکیشن روبیکا از فروردین ۱۳۹۷ با هدف تجربه ای آسان از زندگی دیجیتال، معرفی شد و در حال حاضر خدماتی مانند پیام رسان، روبینو، فیلم و سریال و … ارائه می دهد. ایرانسل بزرگترین و اولین اپراتور دیجیتال ایران که از سهام داران اصلی اپلیکیشن روبیکا است. گفتنی است ایرانسل و همراه اول به صورت برابر از سهام داران روبیکا هستند و خدماتی که ایرانسل از طریق این اپلیکشن ارائه می دهد در همین راستا است.

دسترسی به اینترنت و برقراری تماس در کشور عراق یکی از دغدغه های اصلی زائرین اربعین است. ایرانسل علاوه بر ارائه پیشنهادات ویژه با تعرفه های تخفیف دار، این طرح را از اپلیکیشن روبیکا پیش بینی کرده تا زائرین بتواند بدون هزینه با داخل کشور در ارتباط باشند.