بهترین برنامه های تشخیص آهنگ

اگر آهنگ جذابی شنیده‌اید و می‌خواهید آن را شناسایی کنید، با مطالعه این مقاله می‌توانید بهترین برنامه های تشخیص آهنگ را امتحان کنید تا موزیک مدنظرتان را پیدا کنید.
5/5 - (70 امتیاز)

اپلیکیشن Shazam

در صدر این لیست Shazam محبوب‌ترین برنامه‌ بین کاربران آيفون و اندروید است. این برنامه دارای یک رابط کاربری ساده است. سرعت و دقت پیدا کردن موزیک در شزم مطلوب است.

هر آهنگی که برچسب‌گذاری می‌کنید در پنل My Music جمع‌آوری می‌شود که به شما امکان می‌دهد به اطلاعات زیادی در مورد موسیقی دسترسی داشته باشید. می‌توانید به یک نمونه گوش دهید، آن را با دیگران به اشتراک بگذارید، آن را در اسپاتیفای یا Apple Music باز کنید، موزیک ویدیو را تماشا کنید، موسیقی‌های مرتبط را ببینید و آهنگ‌های دیگری از آن هنرمند را بیابید.

با پنل جستجو می‌توانید هر چیزی را که دوست دارید جستجو کنید، جایی که می‌توانید به همان صفحه‌ای دسترسی پیدا کنید که انگار آهنگ را با Shazam شناسایی کرده‌اید. همان‌طورکه از برنامه استفاده می‌کنید، بخش Playlists For You با موسیقی‌هایی که سرویس توصیه می‌کند، برایتان ایجاد خواهد شد. قابل ذکر است این برنامه ویژگی Auto Shazam را ارائه می‌دهد که به‌طور مداوم به موسیقی گوش می‌دهد تا حتی زمانی که برنامه را باز ندارید، موسیقی‌ها را شناسایی کند. برای فعال کردن این گزینه باید لوگوی Shazam را فشار داده و نگه دارید.

اگر آفلاین هستید، Shazam چیزهایی را که می‌شنود ذخیره می‌کند، سپس وقتی آنلاین شدید، مطابقت را پیدا می‌کند. اپل از سپتامبر ۲۰۱۸ مالک Shazam است و از آن زمان تاکنون این اپلیکیشن در اندروید و آیفون بدون تبلیغات بوده است. Shazam با میانبرهایی مانند دستورهای سیری و ورودی Control Center به خوبی با iOS ادغام شده است. این به شما اجاره می‌دهد که بتوانید حین اجرای فیلمی که می‌خواهید موزیکش را پیدا کنید، راحت‌تر عمل کنید.