راهنمای دریافت دستگاه خودپرداز شخصی

استفاده از دستگاه خودپرداز شخصی همه چیزی که باید درباره دریافت پول نقد، انتقال کارت به کارت و برداشت موجودی از کارت بدانید: دستگاه خودپرداز، به طور عمومی، برای دریافت پول نقد، انتقال وجه بین کارت‌ها و برداشت موجودی از حساب کارت استفاده می‌شود. برای افرادی که نیاز به دسترسی سریع و آسان به وجوه […]

4.4/5 - (15 امتیاز)

استفاده از دستگاه خودپرداز شخصی

همه چیزی که باید درباره دریافت پول نقد، انتقال کارت به کارت و برداشت موجودی از کارت بدانید:

دستگاه خودپرداز، به طور عمومی، برای دریافت پول نقد، انتقال وجه بین کارت‌ها و برداشت موجودی از حساب کارت استفاده می‌شود. برای افرادی که نیاز به دسترسی سریع و آسان به وجوه خود دارند، یک دستگاه خودپرداز شخصی می‌تواند دارایی بسیار مفیدی باشد. برای فرد یا کسب و کاری، داشتن یک دستگاه خودپرداز، راهی عالی است تا به سرعت به پول خود دسترسی پیدا کنید در صورت لزوم. این راهنما، تمام اطلاعاتی را که باید درباره خرید و استفاده از دستگاه خودپرداز شخصی خود بدانید، در اختیارتان قرار می‌دهد.

استفاده از دستگاه خودپرداز شخصی به دلیل راحتی و امنیت در دسترسی به پول نقد، به طور فزاینده‌ای محبوبیت پیدا کرده است. با داشتن دستگاه خودپرداز شخصی، می‌توانید به سادگی و بدون نیاز به مراجعه به بانک یا خودپرداز، به حساب خود دسترسی داشته باشید. با استفاده از دستگاه خودپرداز شخصی، می‌توانید به راحتی و در محیط آرام خانه، پول خود را برداشت کنید.

دستگاه خودپرداز شخصی

خرید یک دستگاه خودپرداز

راهنمایی کامل برای انتخاب صحیح خرید یک دستگاه خودپرداز ممکن است به یک وظیفه مستلزم دقت تبدیل شود، به خصوص اگر شما نمی‌دانید دنبال چه چیزی باشید. با راهنمایی مناسب، می‌توانید اطمینان حاصل کنید که دستگاه خودپرداز مناسبی را برای نیازهای خود انتخاب کنید. در این راهنما، همه چیزی که باید در خرید یک دستگاه خودپرداز بدانید – از درک انواع دستگاه‌های خودپرداز تا انتخاب یک دستگاه مناسب – را بررسی خواهیم کرد. بیایید با هم شروع کنیم!

دستگاه‌های خودپرداز بیشتر در کنار درب‌های بانک‌ها و شعب مختلف مشاهده می‌شوند. برخی از افراد و کسب و کارهای خاص، ترجیح می‌دهند یک دستگاه خودپرداز شخصی را تهیه کنند. هر فردی می‌تواند برای خرید دستگاه خودپرداز شخصی اقدام کند، اما نیازمند شرایط خاصی است. اکثر افراد دستگاه‌های ATM را در نزدیکی درب محل کار یا خانه خود نصب می‌کنند و از طریق آن سود کسب می‌کنند.

آیا به دنبال کسب درآمد اضافی هستید؟

دستگاه های خودپرداز یک راه عالی برای کسب درآمد غیرفعال هستند. با محاسبات صحیح می توانید سود خودپرداز خود را از امروز محاسبه کنید و با حداقل تلاش شروع به کسب درآمد بیشتر کنید.

بانک مرکزی قوانینی را برای اشخاص معمولی که‌ می‌خواهند خودپرداز خصوصی تهیه نمایند تصویب نموده است. در بخشنامه این قانون که به دریافت کارمزد توسط بانک و فرد صاحب دستگاه ATM اختصاص دارد، به طور میانگین بانک برای هر تراکنش انجام شده توسط عابربانک ۶۰ درصد را برای مالک آن در نظر‌ می‌گیرد. میزان این درصد با توجه به سیاست‌‌های بانک‌‌های مختلف متفاوت است.

بانک معمولا به صورت ماهانه سود حاصله را به حساب بانکی مالک عابر بانک شخصی واریز‌ می‌کند. زیرا درصد بعضی از خدمات غیر نقدی مثل پرداخت قبوض، جابجایی حساب و .. باید پایان ماه جمع شوند و محاسبه گردند.

بهتر است بدانید که با اجرای طرح کارمزد از تراکنش های خرید، تقاضای دریافت وجه نقد و استفاده از دستگاه خودپرداز بیشتر خواهد شد و می تواند در تصمیم گری شما برای گرفتن دستگاه خودپرداز تاثیرگزار باشد.