معرفی وب‌سایت برای پخش صداهای طبیعی به‌منظور رفع استرس، افزایش تمرکز و خواب

اگر احساس خستگی و عدم تمرکز دارید، می‌توانید از ۶ وب‌سایتی که در این مقاله به شما معرفی می‌کنیم برای کسب آرامش با صدای محیط بهره ببرید.
Rate this post

۱- نویسلی (Noisli)

یکی از سایت های پخش صداهای طبیعت، Noisli است که به‌دلیل رابط کاربری منظم و تنوع فراوان تنظیمات، یک نقطه‌ی شروع عالی محسوب می‌شود. چند فهرست پخش در بالای صفحه‌ی این وب‌سایت وجود دارد که شامل ترکیب‌های مختلفی از صداها در دسته‌بندی‌های متفاوت مثل بهره‌وری، آرامش و صداهای تصادفی است.

این فهرست‌ها در واقع فقط ترکیبی از صداهای مختلف دیگر مثل باران، باد، امواج و آتش‌سوزی است. شما می‌توانید صداها را به‌دلخواه و مطابق میل خود تغییر دهید. این ابزار به شما کمک می‌کند که صدای هر جزء را کم یا زیاد کرده و صداهای دیگر را به ترکیب خود اضافه یا حذف کنید.

با ایجاد حساب کاربری رایگان در نویسلی، به ۱۶ مورد از این صداها دسترسی خواهید داشت و اگر نسبت به ثبت حساب پولی اقدام کنید، ۱۲ مورد اضافه نیز در اختیار شما قرار خواهد گرفت. البته با خرید حساب پریمیوم نویسلی، می‌توانید از ویژگی‌های دیگری مثل تنظیم نوسان و جابه‌جایی نیز بهره ببرید.

میزان استفاده از این وب‌سایت به‌طور پیش‌فرض در هر روز به یک ساعت و نیم محدود شده است، اما با خرید اشتراک پریمیوم، این محدودیت برداشته خواهد شد. علاوه‌براین شما با داشتن حساب پولی نویسلی می‌توانید به هفت فهرست پخش اضافه و مجموعه‌ی گسترده‌ای از گزینه‌ها برای برخی از قابلیت‌های دیگر این وب‌سایت از جمله زمان‌سنج و ویرایشگر متن دسترسی داشته باشید.