نحوه فعالسازی تایید دومرحله ای تلگرام 

چطور تایید دومرحله ‌ای تلگرام رو فعال کنیم؟ تلگرام یکی از پرطرفدارترین اپلیکیشن‌های پیام‌رسان در سراسر جهان است. به منظور افزایش امنیت حساب کاربری خود در تلگرام، می‌توانید از قابلیت تایید دومرحله ای تلگرام استفاده کنید. تایید دومرحله ای تلگرام یک لایه امنیتی اضافی است که در کنار رمز عبور، می‌توانید از آن استفاده کنید […]

4.4/5 - (14 امتیاز)

چطور تایید دومرحله ‌ای تلگرام رو فعال کنیم؟

تلگرام یکی از پرطرفدارترین اپلیکیشن‌های پیام‌رسان در سراسر جهان است. به منظور افزایش امنیت حساب کاربری خود در تلگرام، می‌توانید از قابلیت تایید دومرحله ای تلگرام استفاده کنید. تایید دومرحله ای تلگرام یک لایه امنیتی اضافی است که در کنار رمز عبور، می‌توانید از آن استفاده کنید تا از دسترسی غیرمجاز به حساب تلگرامی خود جلوگیری کنید. در ادامه، به طور کامل روند فعالسازی تایید دومرحله ای تلگرام را توضیح خواهیم داد.

قدم  اول ورود به تنظیمات حساب

ابتدا، اپلیکیشن تلگرام را باز کنید و به صفحه چت اصلی بروید.

در این صفحه، روی نام کاربری خود در بالای صفحه کلیک کنید.

در منوی بازشونده، بر روی “تنظیمات” کلیک کنید.

قدم دوم فعالسازی تایید دومرحله‌ایتایید دومرحله ای تلگرام

در صفحه تنظیمات، به پایین اسکرول کنید تا به بخش “امنیت” برسید.

در بخش “امنیت”، گزینه “تایید دومرحله‌ای” را پیدا کنید و بر روی آن کلیک کنید.

قدم  سوم تنظیم تایید دومرحله‌ای

در صفحه تایید دومرحله‌ای، روی “شروع” کلیک کنید.

در پنجره جدید، شماره تلفن خود را وارد کنید که می‌خواهید با آن تایید دومرحله‌ای را انجام دهید. سپس روی “ادامه” کلیک کنید.

در مرحله بعد، کد تایید به شماره تلفن شما ارسال خواهد شد. این کد را در قسمت مربوطه وارد کنید و روی “تایید” کلیک کنید.

در مرحله بعد، رمز عبور جدیدی را وارد کنید. این رمز عبور برای ورود به حساب کاربری تان استفاده خواهد شد.

همچنین، شما می‌توانید یک رمز پشتیبان را نیز تعیین کنید. رمز پشتیبان به شما کمک می‌کند در صورت فراموشی رمز عبور اصلی، به حساب کاربری تان دسترسی داشته باشید.

در انتها، روی “تنظیم رمز عبور” کلیک کنید تا تنظیمات تایید دومرحله‌ای شما ذخیره شود.

قدم چهارم تنظیم گزینه‌های تایید دومرحله‌ای

پس از تنظیم رمز عبور، به صفحه تایید دومرحله‌ای هدایت می‌شوید. در این صفحه، شما می‌توانید تنظیمات اضافی را برای تایید دومرحله ای تلگرام انجام دهید.

یکی از گزینه‌های موجود، “سوال امنیتی” است. شما می‌توانید یک سوال و پاسخ امنیتی تعیین کنید که در صورت نیاز می‌توانید از آن استفاده کنید.

گزینه دیگر “ورود دومرحله‌ای” است که در صورت فعالسازی، هر بار که می‌خواهید وارد تلگرام شوید، باید رمز عبور و کد تاییدی که به تلفن همراه شما ارسال می‌شود، وارد کنید.

در نهایت، روی “تنظیم” کلیک کنید تا تنظیمات شما ذخیره شود.

تبریک! شما با موفقیت تایید دومرحله ای تلگرام را فعال کردید. اکنون هر بار که وارد حساب کاربری خود می‌شوید، باید رمز عبور و کد تاییدی را که به تلفن همراه شما ار

سال می‌شود، وارد کنید. این قابلیت به شما اطمینان می‌دهد که حساب کاربری تان در تلگرام از دسترسی‌های غیرمجاز محافظت می‌شود.

برای بررسی و آموزش نحوه انتقال مخاطبان تلگرام به گوشی می توانید به لینک ارائه شده مراجعه کنید.