معرفی ۱۰ تا از بهترین بازی های آنلاین چند نفره اندروید

بازی های آنلاین چند نفره اندروید با گستره وسیعی از ژانرها، از اکشن گرفته تا استراتژی، جذابیت فراوانی دارند. با امکانات گرافیکی برتر و ارتباط پویا با دوستان، عناوینی همچون PUBG Mobile، Among Us و Call of Duty Mobile جزو پرطرفدارترین ها هستند.
4.9/5 - (10 امتیاز)

بهترین بازی های آنلاین چند نفره اندروید رایگان و پولی

بازی های چند نفره آنلاین موبایل برای اندروید، امکان تعامل و همبازی با دوستان و بازیکنان دیگر از سراسر جهان را فراهم می‌کنند. این بازی‌ها مانند بازی های مخفی گوگل از محبوبیت بسیاری برخوردارند و تجربه‌ی بهتری از بازی‌های تک‌نفره را ارائه می‌دهند. در این مقاله، ۱۰ تا از بهترین بازی های آنلاین چند نفره برای اندروید را بررسی خواهیم کرد.

پابجی موبایل (PUBG Mobile)

بی‌شک، یکی از بهترین بازی های چند نفره آنلاین موبایل که از محبوبیت جهانی بالایی برخوردار است، بازی موبایل PUBG (پابجی) نام دارد. در این بازی که در سبک بتل رویال است، تا ۱۰۰ بازیکن در یک جزیره با چتر نجات فرود می‌آیند و باید با دست خالی به دنبال تجهیزات جنگی بگردند و اجازه ندهند دیگران آن‌ها را بکشند.آخرین فرد یا تیم که در این بازی زنده بماند، برنده مسابقه خواهد شد. در این بازی، اسحله‌های گوناگونی مانند نارنجک دستی، نارنجک دودی، کیت‌های سلامت و غیره وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. پابجی بسیار سرگرم کننده و البته اعتیاد آور است و می‌تواند شما را تا ساعت‌ها روبروی گوشی موبایل میخکوب کند. شما می‌توانید این بازی بتل رویال را با دوستان خود به صورت گروهی و تیمی بازی کنید که جذابیت بازی را افزایش داده و PUBG را به یکی از بهترین بازی های اندروید چند نفره تبدیل می‌کند.

فورتنایت (Fortnite)

فورتنایت یک بازی آنلاین چند نفره برجسته برای اندروید است که به شما اجازه می‌دهد با دوستانتان در یک جزیره‌ی بازی بازی کنید و تلاش کنید تا آخرین بازمانده شوید. این بازی با گرافیک و انیمیشن‌های خیره‌کننده، به همراه مکانیک‌های چالش‌برانگیز، جذابیت والایی داردو می توان گفت یکی از بهترین بازی آنلاین جهان برای گوشی است.

کال آف دیوتی موبایل (Call of Duty Mobile)

کال آف دیوتی موبایل، نسخه‌ی موبایلی از بازی معروف کال آف دیوتی است که در این نسخه می‌توانید به‌عنوان یک تیم در جنگ‌های چندنفره شرکت کنید و مهارت‌های تاکتیکی و تیراندازی‌تان را نشان دهید. انواع حالت‌های بازی از جمله بازی‌های برتر و نبرد روی کلید هستند که تنوع و جذابیت این بازی را بیشتر می‌کنند.

لیگ اف ای (League of Legends) Wild Rift

بازی لیگ آو لجندز League of Legends: Wild Rift یک بازی استراتژیک و اکشن توسط استودیو Riot Games آمریکایی برای دستگاه های اندروید منتشر شده است این بازی در اواسط سال ۲۰۲۰ رونمایی شد و مثل ماه اول به صورت آزمایشی و بالاخره نسخه نهایی آن در دسامبر ۲۰۲۰ رسم رونمایی شد این بازی به صورتی است که به صورت آنلاین از سرتاسر جهان به آن دسترسی دارند مهمترین میهن اپ نسخه جدید و به روز شده این بازی را برای دریافت شما کاربران عزیز آماده سازی کرده است که می توانید با دریافت و دانلود این بازی یک تجربه جدید از این بازی را کسب کنید و از بازی لذت ببرید

بازی گروهی انلاین اندروید Last Day on Earth: Dead War

جمله بازی های چند نفره آفلاین محبوب اندروید می‌توانیم به Last Day on Earth: Dead War اشاره کنیم. این بازی در سبک MMORPG ساخته شده که در سال ۲۰۲۷ رخ می‌دهد. ویروسی ناشناخته در دنیا پخش می‌شود و بسیاری از انسان‌ها به زامبی تبدیل می‌شوند. در این میان تمام افرادی که زنده مانده‌اند به هدف برای زامبی‌ها تبدیل شده‌اند. زنده‌ها باید تلاش کنند تا زنده بمانند و به همین دلیل همیشه در حال فرار هستند و سعی می‌کنند زامبی‌ها را از بین ببرند.

بازی New State Mobile

این بازی توسط سازندگان بازی PUBG ساخته شده است. این بازی هم در سبک بتل رویال است و در نزدیکی دنیای پابجی هم رخ می‌دهد. در این بازی مشاهده می‌کنیم که اقتصاد دنیا از بین رفته و همه جا درگیر جنگ شده است. مردم ثروت‌مند به جزیره‌ای به نام Retreats رفته‌اند و از تکنولوژی‌های پیشرفته استفاده می‌کند، اما مردم ضعیف در قفر به سر می‌برند. حالا مردم برای اینکه زندگی بهتری داشته باشند با هم مبارزه می‌کنند.

بازی Death Squared

اگر به دنبال بازی های دونفره اندروید می‌گردید بازی Death Squared گزینه مناسبی خواهد بود. خوشبختانه این بازی جزو بازی بازی چند نفره آنلاین اندروید قرار می‌گیرد. البته که می‌توانید این بازی را تک نفره هم بازی کنید، اما تجربه بازی های چند نفره دورهمی آن عالی خواهد بود. این بازی معماهای مختلف را پیش روی کاربران قرار می‌هد. هر بازیکن یک رنگ خاص دارد و باید در مسیری مشخص حرکت کند و معماها را حل کند. البته که تله‌های مختلفی هم در بازی وجود دارند که باید از آن‌ها عبور کنید.

بازی Dots and Boxes

بازی دو نفره اندروید Dots and Boxes فوق العاده است. یکی از بهترین بازی‌هایی که می‌توانید به صورت دو نفره تجربه کنید و با آن زمان سپری کنید همین بازی است. این بازی یکی از بازی های چند نفره آفلاین به حساب می‌آید.البته که می‌توانید این بازی روی اندروید و iOS به راحتی تجربه کنید.

بازی Crossy Road

بازی انلاین دونفره موبایل Crossy Raod یک تجربه هیجان‌انگیز به شما منتقل می‌کند. بازی بسیار معتاد کننده ساخته شده و می‌توانید آن را به صورت Split Screen روی یک گوشی به صورت دونفره تجربه کنید.

بازی Bowmasters

بازی Bowmasters هم یکی دیگر بهترین بازی های دونفره اندروید به شمار می‌رود. البته که از این بازی به عنوان بازی دونفره در دو گوشی هم یاد می‌شود. بازی Bowmasters سبک خاص خودش را دارد و خشونت کارتونی جذابی هم دارد. این بازی را حتما باید با دوستانتان تجربه کنید. البته که این بازی حالت PvP هم دارد.

بهترین بازی های آنلاین ایرانی

بازی پسرخوانده
شهر مافیا
فروت‌کرفت
هشت خوان ۲