اولین ایمیل مدیرعامل توییتر به کارمندان منتشر شد

در ایمیل اول مدیرعامل توییتر به کارمندان، تأکید بر ارتقاء ارزش های شرکت و تعهد به ایجاد محتوای امن و متنوع در توییتر است. او اهمیت تواصل با جوانان را تأکید کرده و تصمیم به تغییرات مثبت در سیاست ها گرفته است.
Rate this post

اولین ایمیل مدیرعامل توییتر به کارمندان تأکید بر پیروی از اهداف ایلان ماسک

در صفحه شخصی خود، لیندا یاکارینو، اولین ایمیل مدیرعامل توییتر به کارمندان منتشر کرده است. او در این پیام اعلام کرده است که هدفش مدیریت شرکت به همان رویکرد الهام گرفته شده از الان ماسک است. در این یادداشت، او بر تمرکز شرکت بر آزادی بیان نیز تأکید کرده است، که برای ایلان ماسک نیز موضوعی مهم است.

یاکارینو می‌گوید که ماسک می‌دانست که صنعت فضا و خودرو به تغییر نیاز دارند و در این زمینه فعالیت کرد. همچنین، او می‌دانست که باید میدان اصلی گفت‌وگوها در جهان نیز تغییر کند تا تمدن بشری از طریق ارتباطات بدون فیلتر بهبود یابد و فضای تعامل برای بحث درباره موضوعاتی که برای ما مهم هستند، وجود داشته باشد.

 لیندا یاکارینو به تحقق برنامه توییتر ۲٫۰ پایبند می‌ماند

یاکارینو به این شرح اظهار می‌کند: “توییتر در راهی برای تبدیل شدن به منبعی فوری و دقیق از اطلاعات در سراسر جهان و به‌عنوان میدان اصلی ارتباطات جهانی قرار دارد. ما در حال ساختن تاریخ هستیم و این یک تعهد بی‌ریا نیست، بلکه واقعیتی است که ما با آن برخورداریم.” مدیرعامل جدید این شبکه اجتماعی معتقد است که برای آن‌ها اصول اولیه باید مورد سؤال قرار گیرند و یک ساختار جدید از پایه بنا شود.

به گفته نیویورک تایمز، این ایمیل یکی از اولین مکاتبات سراسری در توییتر است که اهداف و مأموریت‌های این شرکت را بیان می‌کند. از سوی دیگر، این یادداشت نشان می‌دهد که این ارتباط مدیریتی با رسانه‌ها، از زمان ورود ایلان ماسک به این شرکت، یکی از اولین تعاملات آن است. زیرا “جو بناروچ”، که با یاکارینو به توییتر پیوسته بود، قبل از انتشار این توییت، نسخه‌ای از این ایمیل را به یک گروه از خبرنگاران ارسال کرده بود.