باگ عجیبی که مرورگر سافاری را در آیفون و آیپد از کار می‌اندازد

با تایپ کردن برخی حروف در مرورگر سافاری آیفون و آیپد، متاسفانه این مرورگر به طور کامل متوقف می شود و ...
Rate this post

باگ عجیب مرورگر سافاری

باید به این نکته اشاره کنیم که اخیرا کاربران آیفون و آیپد با مشکل عجیبی رو به رو شده اند که سبب می شود این مرورگر هنگام تایپ برخی کلمات و کاراکترهای خاص در نوار آدرس سافاری، با مشکل مواجه شود.

برخی از کاربران این برند معروف گزارش داده اند که هنگام تایپ برخی حروف خاص، مرورگر سافاری به درستی کار نمی کند. علت اصلی بروز این مشکل هنوز مشخص نیست اما بسیاری از کاربرانی که iOS 16 را نصب کرده‌اند در حساب‌های توییتر خود گزارش‌هایی درمورد آن به‌اشتراک گذاشته‌اند.

از کار افتادن سافاری در آیفون و آیپد

مشکل اصلی این است که هنگام تایپ برخی حروف خاص، این مرورگر سریعا از کار می افتد و بدین معناست که شما نمی توانید فرایند جستجو را به طور کامل انجام دهید. اما نکته جالب این اس که به نظر می رسد کاربران آیفون در برخی کشور ها با این مشکل مواجه نشده اند.البته این باگ ابتدا در توییتر شناسایی شد. با توجه به تحقیقات به عمل آمده به‌نظر می‌رسد تعدادی از کلماتی که باعث ایجاد مشکل فوق می‌شوند شامل bes، tar، pla، sta، old، wel و wal است. مطمئناً ترکیب‌های دیگری نیز وجود دارند که باعث ایجاد مشکل در سافاری خواهند شد. البته به‌نظر می‌رسد اپل یک به‌روزرسانی سمت‌سرور برای برطرف کردن مشکل ازکار افتادن سافاری با تایپ حروف و عبارات خاص ارائه کرده است.