کدام دستگاه‌های اپل از سیستم‌عامل‌های جدید پشتیبانی می‌کنند؟

کدام دستگاه‌های اپل از iOS 17 پشتیبانی می‌کنند؟ توجه فرمائید که سیستم‌عامل‌های نوین شرکت اپل توسط دستگاه‌های مختلفی قابل استفاده هستند که در اینجا به آن‌ها اشاره نموده‌ایم. امروز، شرکت اپل به طور رسمی از سیستم عامل‌های iOS 17، iPadOS 17 و watchOS 10 رونمایی کرده است. حال می‌خواهیم بدانیم کدام دستگاه‌ها از این به‌روزرسانی‌های […]

Rate this post

کدام دستگاه‌های اپل از iOS 17 پشتیبانی می‌کنند؟

توجه فرمائید که سیستم‌عامل‌های نوین شرکت اپل توسط دستگاه‌های مختلفی قابل استفاده هستند که در اینجا به آن‌ها اشاره نموده‌ایم.

امروز، شرکت اپل به طور رسمی از سیستم عامل‌های iOS 17، iPadOS 17 و watchOS 10 رونمایی کرده است. حال می‌خواهیم بدانیم کدام دستگاه‌ها از این به‌روزرسانی‌های جدید پشتیبانی می‌کنند. در اینجا، لیستی از تمام دستگاه‌هایی که می‌توانند این سیستم عامل‌های جدید را اجرا کنند را آورده‌ایم.

از سپتامبر امسال، کاربران می‌توانند از iOS 17 استفاده کنند. اگرچه کمپانی کوپرتینویی‌ها هنوز به طور رسمی لیست دستگاه‌هایی که iOS 17 را پشتیبانی می‌کنند را اعلام نکرده‌اند، اما احتمالاً کاربران دستگاه‌های زیر می‌توانند از این نسخه بهره‌برداری کنند:

iphone

آیفون ۱۵

آیفون ۱۴

آیفون ۱۳

آیفون ۱۲

آیفون ۱۱

آیفون Xs

آیفون XR

آیفون SE (2020)

آیفون SE (2022)

نسخه iPadOS 17 امکانات جدیدی از جمله تنظیمات سفارشی‌سازی قفل صفحه، ویجت‌های تعاملی در صفحه اصلی و قابلیت مدیریت برنامه‌ها با Stage Manager را به کاربران ارائه می‌دهد. شما می‌توانید iPadOS 17 را بر روی این دستگاه‌ها نصب نمایید:

آیپد مینی (نسل پنجم به بعد)

آیپد (نسل ششم به بعد)

آیپد ایر (نسل سوم به بعد)

آیپد پرو (تمام مدل‌ها به جز نسل اول با صفحه ۱۲٫۹ اینچی)

دستگاه‌هایی که قادر به استفاده از نسخه ۱۰ سیستم‌عامل watchOS هستند

نسخه جدید سیستم‌عامل ساعت‌های هوشمند اپل دارای امکاناتی همچون بازگشت ویجت‌ها به منو، واچ‌فیس‌های جدید و حسگر سنجش ارتفاع است. در زیر، لیست اپل‌واچ‌های قابلیت اجرای این نسخه را مشاهده می‌کنید:

اپل واچ سری ۴

اپل واچ سری ۵

اپل واچ سری ۶

اپل واچ SE (نسل اول و دوم)

اپل واچ سری ۷

اپل واچ سری ۸

اپل واچ اولترا