ناشر آلمانی برای مصاحبه جعلی هوش مصنوعی با شوماخر عذرخواهی کرد

ناشر آلمانی به دلیل مصاحبه جعلی که از مایکل شوماخر با هوش مصنوعی منتشر کرده بود عذرخواهی کرد و اخراج سردبیر را اعلام کرد. او این اقدام را به خطای فردی نسبت داد.
Rate this post

شکایت شوماخر و اخراج سردبیر نشریه آلمانی

مایکل شوماخر طی یک کنفرانس مطبوعاتی در سوزوکا، ژاپن، ۴ اکتبر ۲۰۱۲، بازنشستگی خود را از فرمول یک اعلام کرد. خانواده مایکل شوماخر قصد دارند اقدامات قانونی علیه یک مجله آلمانی به دلیل انتشار مصاحبه ای جعلی با شوماخر که توسط هوش مصنوعی ایجاد شده است انجام دهند. سخنگوی خانواده، سابین کهم، روز پنج شنبه، ۲۰ آوریل ۲۰۲۳، از طریق ایمیل به آسوشیتدپرس تأیید کرد که در حال برنامه ریزی برای «مصاحبه جعلی هوش مصنوعی توسط نشریه آلمانی Die Aktuelle» است.یک ناشر آلمانی یکی از سردبیران مجله خود را اخراج کرد و از خانواده مایکل شوماخر به دلیل انتشار مصاحبه جعلی که توسط هوش مصنوعی ایجاد شده بود عذرخواهی کرد. این مقاله گمراه کننده هرگز نباید ظاهر می شد. بیانکا پولمن، مدیر مجلات Funke روز شنبه گفت: این به هیچ وجه با استانداردهای روزنامه نگاری که ما و خوانندگان ما از ناشری مانند Funke انتظار داریم، مطابقت ندارد. پولمن گفت که فونکه سردبیر مجله Die Aktuelle را اخراج می کند، جایی که به اصطلاح مصاحبه ظاهر شد و گروه از خانواده شوماخر عذرخواهی کردند.امروزه از هوش مصنوعی استفاده های بسیاری می شود برای مثال شما می توانید با هوش مصنوعی در یوتوب با چندکلیک ویدئو هارا به صورت دوبله تماشا کنید.

اولین مصاحبه مایکل شوماخر

سابین کِم، سخنگوی خانواده، پیش از این روز پنجشنبه از طریق ایمیل به آسوشیتدپرس گفته بود که قصد دارد به دلیل «مصاحبه جعلی هوش مصنوعی توسط نشریه آلمانی Die Aktuelle» اقدام قانونی انجام دهد. این مجله آخر هفته گذشته عکسی از شوماخر ۵۴ ساله را در صفحه اول خود به همراه این جمله چاپ کرد: “مایکل شوماخر، اولین مصاحبه!” این مجله همچنین نوشت: «به‌طور فریبنده‌ای واقعی به نظر می‌رسد» با نقل قول های فرضی منسوب به شوماخر توسط هوش مصنوعی. Die Aktuelle یکی از مجلات مشهور تبلوید در آلمان است. هنگام اسکی در کوه های آلپ فرانسه در مریبل بود که شوماخر در دسامبر ۲۰۱۳ سقوط کرد و دچار آسیب مغزی تقریباً کشنده شد. سرش به صخره ای برخورد کرد که کلاه خود را شکافت. پزشکان لخته های خون را برداشتند، اما آسیب مغزی او بسیا عمیق بود. از زمان انتقال از بیمارستان در سپتامبر ۲۰۱۴، این قهرمان هفت دوره فرمول ۱ همچنان به صورت خصوصی در یک خانه خانوادگی در سوئیس مراقبت می شود. شوماخر در سال ۲۰۱۲ پس از سه فصل حضور در مرسدس از فرمول ۱ بازنشسته شد و لوئیس همیلتون در تیم جایگزین شد که با رکورد شوماخر قهرمانی فرمول ۱ برابری کرده است.