کولر تی سی ال Blue Wing III در چین معرفی شد

معرفی کولر تی سی ال Blue Wing III در چین TCL کولر گازی تازه Blue Wing III کوچک ۱٫۵ HP را در چین معرفی کرده است. این کولر گازی قادر است هوای دو طرفه برای حداکثر هوای تازه در اتاق را تعویض کند. همچنین Blue Wing III  دارای ۱٫۵ اسب بخار قدرت می باشد و […]

Rate this post

معرفی کولر تی سی ال Blue Wing III در چین

TCL کولر گازی تازه Blue Wing III کوچک ۱٫۵ HP را در چین معرفی کرده است. این کولر گازی قادر است هوای دو طرفه برای حداکثر هوای تازه در اتاق را تعویض کند. همچنین Blue Wing III  دارای ۱٫۵ اسب بخار قدرت می باشد و دارای یک بال کوچک آبی مختص به خود در بالای واحد داخلی است.

در این کولر گازی از فناوری هوای تازه قابل تنفس استفاده شده است که قابلیت جا به جایی دارد. همچنین هوای تازه تولید شده توسط آن بین ۳۰ الی ۶۰ متر مکعب در ساعت می باشد. البته این مدل کولر گازی دارای بال آبی کوچکی است که با ظرفیت سرمایش ۳۵۰۰ وات و ظرفیت گرمایش ۵۰۱۰ وات کم مصرف است.

تهویه هوای تازه Blue Wing III از یک واحد خارجی با پره های بزرگ فن با افزایش حجم هوا تشکیل شده است. پره‌های بزرگ فن دارای قطر ۴۴۲ میلی‌متر هستند که باعث بهبود ۲۰ درصدی حجم هوا و افزایش ۱۴ درصدی عملکرد گرمایشی می‌شود. همچنین کولر گازی احتیاجی به سوراخ کردن دو سوراخ در دیوار ندارد و می توان آن را از طریق برنامه TCL همراه خود کنترل کرد. یونیت داخلی کولرگازی دارای ابعاد ۹۰۷ x 209 x 315 میلی متر می باشد در حالی که یونیت خارجی ۷۹۵ x 305 x 550 میلی متر است. این کولر گازی هم اکنون در چنین به فروش می رسد.