وزارت امنیت میهن آمریکا کارگروه هوش مصنوعی ایجاد می کند

ایجاد کارگروه هوش مصنوعی توسط وزارت امنیت میهن آمریکا اگرچه هوش مصنوعی به عنوان یک پدیده جدید محسوب نمی‌شود، اما چت جی پی تی، که توسط شرکت اوپن آی پرورش داده شده است، در مدت چند ماه گذشته به شدت مورد توجه مقامات سراسر جهان قرار گرفته است. این محبوبیت ناگهانی، مقامات را به دنبال […]

Rate this post

ایجاد کارگروه هوش مصنوعی توسط وزارت امنیت میهن آمریکا

اگرچه هوش مصنوعی به عنوان یک پدیده جدید محسوب نمی‌شود، اما چت جی پی تی، که توسط شرکت اوپن آی پرورش داده شده است، در مدت چند ماه گذشته به شدت مورد توجه مقامات سراسر جهان قرار گرفته است. این محبوبیت ناگهانی، مقامات را به دنبال بهترین روش‌های استفاده از فناوری و جلوگیری از انتشار اخبار جعلی و فعالیت‌های مجرمانه تحریک کرده است.

مایورکاس اعلام کرد که این فناوری باعث تغییر چشم‌انداز تهدیدها به طور گسترده‌ای می‌شود.

وی توضیح داد که بخش ما مسئول رهبری استفاده مسئولانه از هوش مصنوعی را برعهده دارد، تا اینکه بتوانیم میهن خود را در برابر استفاده مخرب از این فناوری نوین، ایمن نگه داریم.

وزیر امنیت میهن آمریکا اعلام کرد که کارگروه هوش مصنوعی، به منظور بهبود انجام کارها، مانند بررسی محموله‌های ورودی به کشور به منظور ردیابی کالاهای غیرقانونی، نیز روش‌های استفاده از این فناوری را مورد بررسی قرار می‌دهد.

وی همچنین خواستار استفاده از هوش مصنوعی به منظور ایمن سازی شبکه توزیع برق و سیستم‌های ذخیره آب شد. از آنجا که بیم وجود دارد که هر دوی این زیرساخت‌ها هدف دشمنان قرار گیرند.