جدول لیگ نخبگان آسیا

جدول لیگ نخبگان آسیا در پایان بازی‌های مرحله نخست لیگ نخبگان آسیا در منطقه غرب، تیم فوتبال استقلال موفق شد صدر جدول این بخش از قاره کهن را حفظ کند. به گزارش تسنیم، دیدارهای روز دوم از مرحله اول لیگ نخبگان آسیا در منطقه غرب امروز (سه‌شنبه) با برگزاری دو مسابقه ادامه یافت. در این […]

Rate this post

جدول لیگ نخبگان آسیا

در پایان بازی‌های مرحله نخست لیگ نخبگان آسیا در منطقه غرب، تیم فوتبال استقلال موفق شد صدر جدول این بخش از قاره کهن را حفظ کند.

به گزارش تسنیم، دیدارهای روز دوم از مرحله اول لیگ نخبگان آسیا در منطقه غرب امروز (سه‌شنبه) با برگزاری دو مسابقه ادامه یافت. در این دیدارها، تیم الوصل امارات در خانه پاختاکور ازبکستان با نتیجه یک بر صفر پیروز شد و الهلال عربستان با نتیجه ۳ بر ۱ در برابر الریان قطر به پیروزی دست یافت.

با نتایج به دست آمده در این مسابقات، جایگاه استقلال در صدر جدول منطقه غرب آسیا حفظ شد. این تیم با پیروزی ۳ بر صفر مقابل الغرافه قطر به صدر جدول رسید. سارا طاووسی کیست؟

از سوی دیگر، پرسپولیس که دیگر نماینده ایران است، پس از شکست در برابر الاهلی عربستان، در رتبه نهم جدول ۱۲ تیمی لیگ نخبگان آسیا در منطقه غرب قرار گرفته است.

جدول لیگ نخبگان آسیا در منطقه غرب به شرح زیر است:

جدول لیگ نخبگان آسیا