استعفا جواد نکونام

استعفا جواد نکونام سرمربی استقلال پس از شکست استقلال در دربی پایتخت، جواد نکونام سرمربی استقلال از حضور در نشست خبری خودداری کرد و تنها در رختکن چند جمله‌ای خطاب به بازیکنانش گفت. گزارش‌ها از داخل رختکن استقلال حاکی از آن است که صحبت‌های جواد نکونام سرمربی استقلال به گونه‌ای بود که بسیاری از بازیکنان […]

Rate this post

استعفا جواد نکونام سرمربی استقلال

پس از شکست استقلال در دربی پایتخت، جواد نکونام سرمربی استقلال از حضور در نشست خبری خودداری کرد و تنها در رختکن چند جمله‌ای خطاب به بازیکنانش گفت.

گزارش‌ها از داخل رختکن استقلال حاکی از آن است که صحبت‌های جواد نکونام سرمربی استقلال به گونه‌ای بود که بسیاری از بازیکنان تصور کردند او قصد خداحافظی دارد. وی پس از بازی به دلیل باخت در دربی به شدت ناراحت بود و جملاتی بر زبان آورد که بوی خداحافظی می‌داد.

این موضوع باعث شد تا شایعه اخراج جواد نکونام و یا استعفا جواد نکونام قوت بگیرد. با این حال، بر اساس بررسی‌های خبرنگار ما، جواد نکونام سرمربی استقلال تاکنون هیچ‌گونه استعفای کتبی یا شفاهی به مدیران باشگاه اعلام نکرده است.

جواد نکونام که شب گذشته با حمایت کامل مدیران استقلال مواجه شد، تمرین امروز و فردای تیم را لغو کرده و باید دید در ساعات و روزهای آینده چه تحولاتی پیرامون او رخ خواهد داد یا اینکه آیا نکونام اخراج شد یا خیر.
هواداران استقلال نیز با تجمع مقایل باشگاه استقلال در روز پنج شنبه علیه سرمربی استقلال، جواد نکونام شعار دادن. ظاهرا نکونام قصد استعفا دارد اما اینکه مدیران موافق این استعفا باشد مشخص نیست.

جدول لیگ نخبگان آسیا