همه چیز درباره جواد آقایی پور

بیوگرافی جواد آقایی پور جواد آقایی‌پور، بازیکن فوتبال ایرانی، در تاریخ ۶ دسامبر ۱۹۹۹ در رشت، ایران متولد شده است. او به عنوان مهاجم مرکزی برای تیم سپاهان و تیم ملی ایران بازی می‌کند. آقایی‌پور در سال ۲۰۱۷ با تیم سپیدرود رشت به دنیای فوتبال حرفه‌ای وارد شد و سپس در تیم‌های مختلفی از جمله […]

Rate this post

بیوگرافی جواد آقایی پور

جواد آقایی‌پور، بازیکن فوتبال ایرانی، در تاریخ ۶ دسامبر ۱۹۹۹ در رشت، ایران متولد شده است. او به عنوان مهاجم مرکزی برای تیم سپاهان و تیم ملی ایران بازی می‌کند.

آقایی‌پور در سال ۲۰۱۷ با تیم سپیدرود رشت به دنیای فوتبال حرفه‌ای وارد شد و سپس در تیم‌های مختلفی از جمله نساجی مازندران، شهرداری آستارا، و استقلال خوزستان بازی کرده است. او در تابستان ۲۰۲۴ به تیم سپاهان پیوست و قراردادی تا ژوئن ۲۰۲۶ با این تیم امضا کرد.

در سطح ملی، جواد آقایی‌پور اولین بازی خود را برای تیم ملی ایران در ژوئن ۲۰۲۴ در یک بازی مقدماتی جام جهانی مقابل هنگ کنگ انجام داد.

جواد آقایی پور اهل کدام شهر است

جواد آقایی‌پور اهل شهر رشت، مرکز استان گیلان در شمال ایران است. او در تاریخ ۶ دسامبر ۱۹۹۹ در این شهر متولد شده است و از آنجا به فوتبال حرفه‌ای روی آورد. رشت به عنوان زادگاه او نقش مهمی در شکل‌گیری و توسعه فوتبال وی داشته است.

پیوستن جواد آقایی پور به پرسپولیس

تا به حال، هیچ اطلاعاتی درباره پیوستن جواد آقایی‌پور به تیم پرسپولیس یافت نشده است. آقایی‌پور در حال حاضر بازیکن تیم سپاهان است و از جولای ۲۰۲۴ به این تیم پیوسته است. قرارداد او با سپاهان تا ژوئن ۲۰۲۶ معتبر است و در پست مهاجم مرکزی بازی می‌کند​.

گلهای جواد آقایی پور

جواد آقایی‌پور، بازیکن فوتبال ایرانی، در حال حاضر به عنوان مهاجم مرکزی برای تیم سپاهان بازی می‌کند. در فصل ۲۰۲۴/۲۰۲۵، او ۴ بازی برای سپاهان انجام داده و یک گل به ثمر رسانده است. این گل در لیگ برتر خلیج فارس (Persian Gulf Pro League) ثبت شده است.

در طول دوران حرفه‌ای خود، او برای تیم‌های مختلفی از جمله سپیدرود رشت، شهرداری آستارا، و استقلال خوزستان بازی کرده است و در این تیم‌ها نیز گل‌هایی به ثمر رسانده است. به عنوان مثال، در فصل ۲۰۲۲/۲۰۲۳، آقایی‌پور ۱۰ گل برای استقلال خوزستان در لیگ آزادگان به ثمر رسانده است.

تغییر چهره عجیب جواد آقایی پور

هیچ اطلاعاتی در منابع معتبر موجود در اینترنت درباره اینکه جواد آقایی‌پور به دستور امیر قلعه‌نویی موهای خود را کوتاه کرده باشد، وجود ندارد. جستجوی من تنها اطلاعاتی درباره تیم ملی ایران و بازیکنان آن، از جمله جواد آقایی‌پور، که تحت هدایت امیر قلعه‌نویی برای مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ انتخاب شده‌اند، نشان داد.اگر شما هم به فوتبال علاقه دارید حتما درباره بهترین توپ های فوتبال بخوانید.