همه چیز درباره علیرضا عبدولی

بیوگرافی علیرضا عبدولی علیرضا عبدولی کشتی‌گیر فرنگی‌کار ایرانی متولد ۶ خرداد ۱۳۸۳ در اندیمشک است. او در وزن ۷۷ کیلوگرم به رقابت می‌پردازد و تاکنون موفق به کسب چندین مدال طلا در مسابقات جهانی و آسیایی شده است. از مهم‌ترین دستاوردهای او می‌توان به کسب مدال طلای مسابقات جهانی جوانان ۲۰۲۳ در اردن و مدال […]

Rate this post

بیوگرافی علیرضا عبدولی

علیرضا عبدولی کشتی‌گیر فرنگی‌کار ایرانی متولد ۶ خرداد ۱۳۸۳ در اندیمشک است. او در وزن ۷۷ کیلوگرم به رقابت می‌پردازد و تاکنون موفق به کسب چندین مدال طلا در مسابقات جهانی و آسیایی شده است. از مهم‌ترین دستاوردهای او می‌توان به کسب مدال طلای مسابقات جهانی جوانان ۲۰۲۳ در اردن و مدال طلای مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان ۲۰۲۰ در مجارستان اشاره کرد. همچنین، عبدولی در مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۳ نیز مدال برنز کسب کرده است.

علیرضا عضو خانواده‌ای است که پیش از او نیز اعضای دیگری مانند سعید و کرامت عبدولی به مدال‌های جهانی و آسیایی دست یافته‌اند. او به تازگی به عنوان یکی از کشتی‌گیران برجسته ایران شناخته شده و در مسابقات اخیر موفقیت‌های چشمگیری داشته است.

کشتی علیرضا عبدولی

علیرضا عبدولی، کشتی گیر فرنگی کار ایرانی، در وزن ۷۷ کیلوگرم به رقابت می پردازد. در مسابقات جهانی کشتی فرنگی جوانان، او در دور اول با نتیجه ۱۶ بر ۵ حریف خود جی شین یو از چین را شکست داد. سپس در دور بعدی، علیرضا توانست آیدین ریکس از آمریکا را با نتیجه ۷ بر ۳ شکست دهد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یابد. در نهایت، عبدولی با ادامه درخشش خود به مرحله نیمه نهایی و سپس فینال راه پیدا کرد و توانست مدال طلای مسابقات را کسب کند.
این پیروزی ها نشان دهنده تلاش و مهارت بالای عبدولی در رشته کشتی فرنگی است که او را به یکی از چهره های برجسته جوانان این رشته در ایران تبدیل کرده است.

فیلم کشتی علیرضا عبدولی

فیلم‌ کشتی علیرضا عبدولی، کشتی گیر فرنگی کار ایرانی، در پلتفرم های مختلفی مانند تلوبیون و آپارات در دسترس است. این ویدیوها شامل مسابقات مختلفی است که او در آن ها شرکت کرده و به موفقیت های بزرگی دست یافته است. به عنوان مثال، یکی از فیلم های برجسته مربوط به مسابقات قهرمانی جهان زیر ۲۰ سال است که در آن علیرضا عبدولی در یک مسابقه فینال تماشایی شرکت کرده است.

اخراج علیرضا عبدولی از اردو

علیرضا عبدولی، کشتی گیر فرنگی کار ایرانی، پس از کسب مدال برنز در مسابقات قهرمانی آسیا از اردوی تیم ملی اخراج شد. علت این اخراج عملکرد نه چندان خوب او در این مسابقات بود. سرمربی تیم، آقای باوفا، معتقد بود که عبدولی توانایی های بیشتری دارد و نباید این گونه کشتی بگیرد. بعد از اخراج از اردو، علیرضا با انگیزه بالایی به تمرینات خود ادامه داد و تحت تأثیر صحبت های رئیس فدراسیون کشتی، آقای دبیر، تلاش کرد تا در مسابقات بعدی بهترین عملکرد خود را ارائه دهد. در نهایت، عبدولی موفق شد به مدال طلای جهانی دست پیدا کند و نشان دهد که اخراج از اردو انگیزه او را برای بهبود عملکردش افزایش داده است.

کشتی فرنگی جوانان چهان

مسابقات کشتی فرنگی جوانان جهان ۲۰۲۴ در شهر پونته ودرا در اسپانیا برگزار شد و تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ایران موفق به کسب عنوان قهرمانی شد. تیم ایران با عملکرد درخشان خود موفق به کسب سه مدال طلا و سه مدال برنز شد و با اقتدار به مقام اول دست یافت.
در این رقابت ها، علی احمدی وفا در وزن ۵۵ کیلوگرم، علیرضا عبدولی در وزن ۷۷ کیلوگرم و عمادرضا محسن نژاد در وزن ۸۰ کیلوگرم به مدال طلا دست یافتند. همچنین، دانیال ایزدی در وزن ۹۲ کیلوگرم نیز موفق به کسب مدال طلا شد. این نتایج نشان دهنده عملکرد عالی و تلاش بی وقفه کشتی گیران جوان ایرانی است که توانستند بر حریفان خود در سطح جهانی غلبه کنند.
این پیروزی ها باعث شده تا تیم ملی ایران با امتیاز ۱۴۰ به عنوان قهرمان این دوره از مسابقات شناخته شود، در حالی که تیم های ازبکستان و آذربایجان به ترتیب با امتیازهای ۱۱۳ و ۱۱۰ در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.همچنین از فواید ورزش برای سلامتی هیچ وقت غافل نشوید.